Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΤΩΝ

Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΤΩΝ

Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΤΩΝ

Πρόσφατα η αμερικανική ζυθοποΐα Atwater Brewery έκανε γνωστό ότι δημιούργησε μια νέα μπύρα με συνταγή που δημιούργησε το πρόγραμμα στο οποίο βασίζεται το ChatGPT. Σειρά παίρνουν τα αναψυκτικά αφού η Coca Cola παρουσίασε και θα ρίξει άμεσα στην αγορά ένα αναψυκτικό για τη δημιουργία του οποίου ο πολυεθνικός κολοσσός ζήτησε τη βοήθεια ενός προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης το οποίο και έφτιαξε τη συνταγή για το νέο αναψυκτικό που η εταιρεία το χαρακτηρίζει «αναψυκτικό από το μέλλον».

Ο γίγαντας των αναψυκτικών παρουσίασε σήμερα μια περιορισμένη έκδοση αναψυκτικού που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI. Η Coca-Cola Y3000 τιμολογείται ως «η πρώτη φουτουριστική γεύση που δημιουργήθηκε από κοινού με ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη».

Η γεύση του ροφήματος Y3000 ήταν μια διαδικασία δύο βημάτων. Πρώτον, οι ερευνητές της Coca-Cola συνέλεξαν «βασικές προτιμήσεις γεύσης και τάσεις για να κατανοήσουν τι φαντάζονται και τι πιστεύουν οι καταναλωτές για το μέλλον», δήλωσε στο CNBC Make It εκπρόσωπος της εταιρείας.

Στη συνέχεια, αυτές οι πληροφορίες συγκεντρώθηκαν από το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της Coke για να «βοηθήσουν στην ανάπτυξη προφίλ γεύσης και ζευγών». Η Coca-Cola δεν περιγράφει τη γεύση της νέας γεύσης σε κανένα από τα υλικά της, αλλά το ποτό διατίθεται σε κανονική και με μηδενική ζάχαρη.

Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιήθηκε επίσης για την ανάπτυξη της φουτουριστικής συσκευασίας του λεπτού κουτιού, η οποία διαθέτει ένα λογότυπο pixelated, καθαρά χρώματα χρωμίου, καθώς και μωβ, ροζ και μπλε.

«Εμπνευσμένοι από τη διαχρονικότητα της Coca-Cola, θέλουμε να γιορτάσουμε την ιδέα όλων για το πώς μπορεί να μοιάζει το μέλλον», δήλωσε η ανώτερη διευθύντρια παγκόσμιας στρατηγικής της Coca-Cola, Oana Vlad, σε δελτίο τύπου. «Με τη βοήθεια της τεχνολογίας που λειτουργεί με AI, η Coca-Cola Y3000 Zero Sugar φαντάζεται πώς θα μπορούσε να γευτεί μια Coca-Cola από το μέλλον και εισάγει καινοτόμες εμπειρίες για να εξερευνήσετε το μέλλον».

Η γεύση Y3000 θα συνοδεύεται επίσης από μερικά φουτουριστικά ρούχα. Η Coca-Cola συνεργάζεται με την μάρκα πολυτελών ρούχων δρόμου Ambush για να κυκλοφορήσει μια συλλογή αυτό το φθινόπωρο.


Επιστημονική Ομάδα του Υγεία & Ευεξία

Διαβάστε επίσης...

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ, ΤΟ ΑΓΚΆΘΙ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ, ΤΟ ΑΓΚΆΘΙ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ

Ο κόσμος είναι μάρτυρας μιας δημογραφικής μετάβασης

Περισσότερα
Μύγες στο σπίτι , πως να απαλαχθείτε από τους κινδύνους;

Μύγες στο σπίτι , πως να απαλαχθείτε από τους κινδύνους;

Διώξτε μια για πάντα τις μύγες με φυσικό τρόπο

Περισσότερα
Νεφρολιθίαση : Ομοιοπαθητική και εναλλακτικές μέθοδοι αντιμετώπισης

Νεφρολιθίαση : Ομοιοπαθητική και εναλλακτικές μέθοδοι αντιμετώπισης

Νεφρολιθίαση : Ομοιοπαθητική και εναλλακτικές μέθοδοι αντιμετώπισης

Περισσότερα