10 πράγματα που θέλει η Dole να ξέρεις για τις μπανάνες στην 125η επέτειό της

10 πράγματα που θέλει η Dole να ξέρεις για τις μπανάνες στην 125η επέτειό της

10 πράγματα που θέλει η Dole να ξέρεις για τις μπανάνες στην 125η επέτειό της

Ο μέσος Αμερικανός τρώει περίπου 90 μπανάνες ετησίως και, οι πιθανότητες είναι ότι η Dole Food Company βρίσκεται πίσω από έναν μεγάλο αριθμό από αυτές.

Η ιστορία της μπανάνας του Dole ξεκίνησε το 1899 όταν ο Joseph, ο Felix και ο Luca Vaccaro, μαζί με τον Salvador D'Antoni, συγκέντρωσαν τους πόρους τους για να ξεκινήσουν την εισαγωγή μπανανών από τη La Ceiba της Ονδούρας στη Νέα Ορλεάνη, LA. Σύντομα έκαναν πολλά περισσότερα από την εξαγωγή φρούτων.

«Οι τέσσερις πρώτοι επιχειρηματίες άρχισαν να χειρίζονται ατμόπλοια, να καλλιεργούν τα δικά τους φρούτα και να ανταγωνίζονται για τον πάγο που χρειάζεται για να μεταφέρει τις μπανάνες σε έναν πεινασμένο και περίεργο κόσμο», λέει στο VegNews ο Bil Goldfield, Διευθυντής Εταιρικών Επικοινωνιών της The Dole Company. «Αυτό το πνεύμα της καινοτομίας και της επινοητικότητας συνεχίστηκε από τότε».

Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, ο Dole ήταν στην πρώτη γραμμή πολλών προόδων. Στη δεκαετία του 1920, η εταιρεία έχτισε το Νοσοκομείο Vicente d'Antoni στην Ονδούρα, και μέχρι τη δεκαετία του 1950, πρωτοστάτησε στην αποτελεσματική αποστολή μπανανών.

Στη δεκαετία του 1970 ο Dole αγκάλιασε τη βιολογική γεωργία, μπροστά από την εποχή του στις βιώσιμες γεωργικές πρακτικές. Και στη δεκαετία του 1980, η εταιρεία ασχολήθηκε με διατροφική έρευνα και προσπάθειες μάρκετινγκ για να βοηθήσει να γίνουν οι μπανάνες τόσο πανταχού παρούσες όσο είναι τώρα.

Τα 10 κορυφαία γεγονότα για τις μπανάνες του Dole

Στην 125η επέτειό του, ο Dole ξεφλουδίζει τα στρώματα για να μοιραστεί μερικές ενδιαφέρουσες πτυχές της κληρονομιάς της μπανάνας για να δείξει πώς αυτά τα γλυκά, κίτρινα φρούτα έχουν γοητεύσει τους Αμερικανούς για περισσότερο από έναν αιώνα.

1. Μπανάνες σε κουτί

Στη δεκαετία του 1950, ο Dole πρωτοστάτησε στη μεταφορά μπανανών με τη μεταφορά σε κουτί που βελτίωσε δραματικά τον τρόπο αποστολής των μπανανών σε όλες τις ηπείρους.

Πριν από αυτήν την καινοτομία, οι μπανάνες μεταφέρονταν συνήθως σε μεγάλα τσαμπιά, γεγονός που τις έκανε επιρρεπείς σε μώλωπες και αλλοιώσεις κατά τη διάρκεια του μακρινού ταξιδιού από τις τροπικές φάρμες στις παγκόσμιες αγορές.

Με την υιοθέτηση της αποστολής σε κουτί, που αλλάζει το παιχνίδι στον τομέα της εφοδιαστικής φρούτων, ο Dole μπόρεσε να συσκευάσει ατομικά τις μπανάνες, μειώνοντας σημαντικά τη φυσική ζημιά και επεκτείνοντας τη διάρκεια ζωής του φρούτου. Αυτό επέτρεψε επίσης πιο αποτελεσματική στοίβαξη και χειρισμό, βελτιστοποιώντας έτσι τον χώρο φορτίου και μειώνοντας το κόστος μεταφοράς.

2. Βασικό παντοπωλείο

Τα τελευταία 125 χρόνια, οι μπανάνες έχουν επιτύχει 90 τοις εκατό διείσδυση στα νοικοκυριά. Για να μάθει περισσότερα για τους καταναλωτές της, η Dole ανέθεσε πρόσφατα μια έρευνα σε 2.000 Αμερικανούς σχετικά με τις αγοραστικές τους συνήθειες.

Η εταιρεία διαπίστωσε ότι οι αγοραστές πραγματοποιούν κατά μέσο όρο δύο ταξίδια στο σούπερ μάρκετ κάθε εβδομάδα, με μέσο προϋπολογισμό 162 $ ανά ταξίδι. Η προτιμώμενη ώρα για ψώνια παντοπωλείου μεταξύ των Αμερικανών είναι από τις 08:00 έως τις 10:00, ενώ η λιγότερο αγαπημένη ώρα είναι από τις 16:00 έως τις 18:00.

Τι αγοράζουν περισσότερο οι αγοραστές; Το μαντέψατε: μπανάνες.

Στην πραγματικότητα, το 35 τοις εκατό των καταναλωτών κατέταξαν τις μπανάνες ως βασικά είδη παντοπωλείου που πρέπει να έχουν, ξεπερνώντας τα άλλα προϊόντα παραγωγής και ακόμη και ορισμένα βασικά προϊόντα σούπερ μάρκετ, όπως τα αυγά, το κρέας και το γάλα.

3. Κορυφαία παρορμητική αγορά

Ο Dole διαπίστωσε ότι τα ψώνια με άδειο στομάχι μπορεί να οδηγήσουν σε υπερβολικές δαπάνες, με τους πεινασμένους αγοραστές να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 26 $ περισσότερα ανά ταξίδι. Για να αποτρέψουν τα φαγοπότια, οι αγοραστές συχνά αναζητούν μπανάνες ακριβώς πριν κατευθυνθούν στο μητρώο, καθιστώντας τις μπανάνες την κορυφαία αγορά προϊόντων παρόρμησης.

«Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι οι μπανάνες έχουν αυξηθεί από ένα δημοφιλές προϊόν στην κορυφή της λίστας με τα φρούτα και λαχανικά που πρέπει να αγοράσεις σε κάθε ταξίδι στο παντοπωλείο και ένα από τα πιο αγορασμένα είδη στο σούπερ μάρκετ», λέει η Goldfield.

4. Κορυφαία αντικατάσταση ζάχαρης

Πέρα από ένα αγαπημένο σνακ, οι μπανάνες κατατάσσονται στην τρίτη θέση –πίσω από το μέλι και το σιρόπι σφενδάμου και μπροστά από τη στέβια, την αγαύη και τα φρούτα του μοναχού– ως υποκατάστατο ζάχαρης σε συνταγές ψησίματος και μαγειρικής, υπογραμμίζοντας την ευελιξία τους στις μαγειρικές εφαρμογές.

«Πέρα από το να χρησιμεύουν ως υποκατάστατο ζάχαρης, οι μπανάνες έχουν γίνει πολύ πιο κοινές ως συστατικό σε συνταγές μεσημεριανού, βραδινού, συνοδευτικού και κοκτέιλ που επεκτείνουν την πανταχού παρουσία των φρούτων πέρα από το πρωινό, τα smoothies και το επιδόρπιο», λέει ο Goldfield.

Η παρουσία της μπανάνας σε όλες τις περιστάσεις γευμάτων δεν είναι τυχαίο, αλλά αποτέλεσμα διαφημιστικών προσπαθειών από την πλευρά του Dole. «Οι μπανάνες και τα πλατάνια θεωρούνται πλέον βασικό προϊόν μετά το σκοτάδι μετά από χρόνια δουλειάς του Dole να τοποθετήσει τα φρούτα σε νέα μέρη της ημέρας», λέει.

5. Οι άνθρωποι αγαπούν τις πράσινες μπανάνες

Σύμφωνα με τον Dole, σχεδόν το ένα τρίτο (29 τοις εκατό) των Αμερικανών προτιμούν να τρώνε μπανάνες που είναι τουλάχιστον εν μέρει πράσινες, ενώ το 6 τοις εκατό επιλέγει να είναι κυρίως πράσινες.

Για να διασφαλίσει ότι οι μπανάνες παραδίδονται στους καταναλωτές στην προτιμώμενη ωρίμανση, η Dole χρησιμοποιεί το Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών της για να συνεργαστεί με χονδρεμπόρους και λιανοπωλητές

«Οι τεχνολογικές υπηρεσίες της Dole ταξιδεύουν επιτόπου σε πελάτες και εγκαταστάσεις για έλεγχο των λειτουργιών ωρίμανσης, εκπαίδευση μελών της ομάδας, επίσκεψη τοπικών καταστημάτων λιανικής και παροχή συστάσεων προσαρμοσμένων στις ανάγκες και τους στόχους κάθε πελάτη», λέει η Goldfield.

6. The Dole Way

Το Dole Way αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Dole Food Company για βιωσιμότητα, εστιάζοντας στη διαχείριση του νερού, τη διατήρηση του εδάφους, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη βιοποικιλότητα. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει την εφαρμογή συστημάτων ανακύκλωσης νερού στο 83 τοις εκατό των μονάδων συσκευασίας μπανανών της και τη χρήση προηγμένων τεχνικών άρδευσης για την ελαχιστοποίηση της σπατάλης νερού.

Η υγεία του εδάφους ενισχύεται μέσω της εφαρμογής βιοκομπόστ και της χρήσης φυτικών καλυμμάτων για την πρόληψη της διάβρωσης. Ενεργειακά, η Dole έχει εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά ηλιακά συστήματα σε καίριες τοποθεσίες, υποστηρίζοντας μια στροφή προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Επιπλέον, η εταιρεία διατηρεί ενεργά χιλιάδες εκτάρια προστατευόμενου δάσους και συμμετέχει σε προσπάθειες αναδάσωσης, συμβάλλοντας στη διατήρηση της βιοποικιλότητας στις περιοχές όπου δραστηριοποιείται.

7. 100.000 θέσεις εργασίας

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η βιομηχανία μπανάνας απασχολεί 23.000 άτομα άμεσα και 100.000 άτομα έμμεσα, επηρεάζοντας σημαντικά τον παγκόσμιο αγροτικό τομέα. Αυτές οι θέσεις εργασίας κυμαίνονται από εργάτες αγρού έως επαγγελματίες στη διοίκηση και την εφοδιαστική, υποστηρίζοντας έναν κλάδο που οδηγεί την ανάπτυξη υποδομών και τις τεχνολογικές εξελίξεις.

«Ολόκληρη η αλυσίδα αξίας της μπανάνας χρησιμεύει ως πηγή εισοδήματος για χιλιάδες οικογένειες στη Λατινική Αμερική, ιδιαίτερα σε αγροτικές περιοχές, βοηθώντας στη στήριξη των μέσων διαβίωσης και στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας σε αυτές τις περιοχές», λέει ο Goldfield.

Αυτή η οικονομική επιρροή είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των τοπικών κοινωνιών. Από το 2005, το Ίδρυμα Dole's DALE έχει επενδύσει περισσότερα από 36 εκατομμύρια δολάρια σε εκπαιδευτικά και κοινοτικά προγράμματα στον Ισημερινό.

8. Μπανάνες υψηλής τεχνολογίας: drones και AI

Οι μπανάνες μπορεί να μην φαίνονται τόσο υψηλής τεχνολογίας, αλλά στα παρασκήνια, είναι. Αυτό συμβαίνει επειδή η Dole λειτουργεί το Τμήμα Γεωργικής Έρευνας της για περισσότερα από 70 χρόνια για να διασφαλίσει ότι η τεχνολογία πίσω από την παραγωγή μπανάνας εξελίσσεται συνεχώς.

Στην πραγματικότητα, επενδύει σχεδόν 10 εκατομμύρια δολάρια σε βασικά έργα, όπως η ανάπτυξη νέων ποικιλιών μπανάνας που είναι ανθεκτικές στις ασθένειες. αυτοματοποιημένα συστήματα άρδευσης για τη βελτιστοποίηση της χρήσης του νερού. και χρήση τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση των διαδικασιών εκτίμησης παραγωγής και ωρίμανσης φρούτων.

Αυτή η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει την πιο ακριβή διαχείριση της διαδικασίας ωρίμανσης, διασφαλίζοντας ότι οι μπανάνες παραδίδονται στους καταναλωτές με τη μέγιστη φρεσκάδα.

Επιπλέον, η Dole χρησιμοποιεί drones για αποτελεσματικό και στοχευμένο έλεγχο ασθενειών, ελαχιστοποιώντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των παραδοσιακών μεθόδων ψεκασμού.

9. Μπόμπι Μπανάνα

Γνωρίζατε ότι οι μπανάνες του Dole έχουν επίσημη μασκότ; Γνωρίστε τον Bobby Banana, μια κίτρινη μασκότ της μπανάνας που προωθεί την υγιεινή διατροφή και ζωή για περισσότερα από 30 χρόνια, μερικές φορές παίρνοντας τη μορφή μιας βελούδινης ύψους 7 ποδιών.

Δημιουργημένος στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ο Bobby Banana έγινε γρήγορα μια αγαπημένη φιγούρα, εμφανιζόμενος σε εκπαιδευτικά προγράμματα, κοινοτικές εκδηλώσεις, φιλανθρωπικές εκδηλώσεις και διαφημιστικές καμπάνιες του Dole.

Φέτος, η συμβολή του Bobby Banana στην προώθηση της υγείας και της διασκέδασης τιμάται με μια ειδική έκθεση στο National Mascot Hall of Fame στο Σικάγο.

10. Banana Hall of Fame

Για τη 12μηνη γιορτή της «banana-versary», η Dole ξεκίνησε μια σειρά από ενδιαφέρουσες εκστρατείες και πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένου του δικού της Banana Hall of Fame για να αναγνωρίσει τη σημαντική συνεισφορά στη βιομηχανία της μπανάνας και τον πολιτισμό της.

Το Dole Banana Hall of Fame τιμά όσους έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ανάδειξη της μπανάνας από ένα απλό κομμάτι προϊόντος σε ένα αγαπημένο σύμβολο διατροφής και γαστρονομικής ευελιξίας.

«Όλοι εμείς στο Dole γνωρίζουμε καλά ότι δεν θα μπορούσαμε ποτέ να φτάσουμε στην τεσσαρακοστή επέτειο της μπανάνας - την 125η χρονιά καλλιέργειας και εμπορίας μπανανών μας - χωρίς τη βοήθεια άλλων πρεσβευτών μπανάνας με παρόμοιο πάθος για τα φρούτα», λέει ο Goldfield.

Στους εναρκτήριους εισαχθέντες περιλαμβάνεται το Brennan’s Restaurant στη Νέα Ορλεάνη, στο οποίο πιστώνεται η δημιουργία του διάσημου επιδόρπιου Bananas Foster. Η πόλη του Latrobe, στην Πενσυλβάνια, που αναγνωρίζεται ως η γενέτειρα της διάσπασης της μπανάνας. και, φυσικά, τον Bobby Banana, που τον κάνει δύο φορές Hall of Famer.

Πηγή: https://vegnews.com

Διαβάστε επίσης...

Ο έρωτας αδυνατίζει
Καλέντουλα Για Την Επούλωση Πληγών Και Όχι Μόνο!

Καλέντουλα Για Την Επούλωση Πληγών Και Όχι Μόνο!

Οι θεραπευτικές ιδιότητες της Καλέντουλας

Περισσότερα
Επιτρέπεται να τρώω καραμέλες όταν κάνω δίαιτα;

Επιτρέπεται να τρώω καραμέλες όταν κάνω δίαιτα;

Οι καραμέλες είναι μια παγκόσμια απόλαυση, την οποία απολαμβάνουν όχι μόνο τα παιδιά αλλά και άνθρωποι όλων των ηλικιών

Περισσότερα