Η σύγχρονη κουλτούρα των διασημοτήτων όπως την ξέρουμε σήμερα δεν υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Στην πραγματικότητα, η Sarah Bernhardt, μια σταρ του θεάτρου του 19ου αιώνα, θεωρήθηκε ευρέως ως η πρώτη A-lister.
Κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, τα αστέρια της σκηνής, της οθόνης και της μουσικής έγιναν όλο και πιο διάσημα για τη δημόσια (και ιδιωτική) ζωή τους.
Τώρα, με την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι ακόλουθοι των διασημοτήτων έχουν αυξηθεί περισσότερο από ποτέ, και αυτό οδήγησε πολλούς να υιοθετήσουν μια θέση «πολλαπλού ενωτικού». Δεν είναι απλώς τραγουδιστές, μοντέλα ή ηθοποιοί, αλλά είναι και επιχειρηματίες. Και, ευτυχώς, πολλοί χρησιμοποιούν τις μάρκες και τις επιχειρήσεις τους για να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο, πιο vegan μέρος.
Εδώ είναι μερικές μόνο από τις διασημότητες που έχουν λανσάρει vegan brands. Αλλά πρώτα, ας ρίξουμε μια ματιά στη ζήτηση γενικά.
Βίγκαν αναζήτηση
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι ο μόνος κλάδος που έχει ανθεί τα τελευταία χρόνια. Η βιομηχανία των vegan, από το φαγητό στην ομορφιά και τη μόδα, αναπτύσσεται επίσης.
Πάρτε για παράδειγμα την αγορά κρέατος φυτικής προέλευσης. Ενώ ένα μπιφτέκι φυτικής προέλευσης περιοριζόταν σε ένα μπιφτέκι με λαχανικά και φασόλια, τώρα, τα μενού των εστιατορίων και τα ράφια των σούπερ μάρκετ είναι γεμάτα με μπιφτέκια που θυμίζουν κρέας, καθώς και λουκάνικα, ψήγματα, τρυφερά και πολλά άλλα.
Μερικοί από τους μεγαλύτερους παίκτες στη βιομηχανία κρέατος με βάση τα φυτά είναι τα Beyond Meat, the Vegetarian Butcher, Quorn και Impossible Foods και μέχρι το 2027, η αγορά πρόκειται να φτάσει σε αξία άνω των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτή η ανάπτυξη δεν οφείλεται μόνο στην αύξηση των vegans, αλλά στην αύξηση των flexitarians (άτομα που έχουν μειώσει την πρόσληψη κρέατος και αναζητούν εναλλακτικές λύσεις με βάση τα φυτά). Σύμφωνα με μια μελέτη, περισσότεροι από τους μισούς νεαρούς Αμερικανούς περιγράφουν τον εαυτό τους ως ευέλικτο.
Στην πραγματικότητα, αυτή η αγορά είναι τόσο μεγάλη, μάρκες όπως η Beyond Meat και η Impossible Foods (που τυχαίνει να έχουν πληθώρα επενδυτών και συνεργατών διασημοτήτων) προσδιορίζουν τους ευέλικτους ως τη μεγαλύτερη και πιο σημαντική καταναλωτική βάση τους.
Αλλά η ζήτηση για vegan δεν περιορίζεται μόνο στα τρόφιμα. Όλο και περισσότερο, οι καταναλωτές θέλουν επίσης η μόδα τους να είναι απαλλαγμένη από σκληρότητα. Σύμφωνα με την Fur Free Alliance, περισσότερο από το 70 τοις εκατό των Αμερικανών αντιτίθενται στην εκτροφή γούνας και αυτή η στάση αντανακλάται στον Καναδά και σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης.
Αυτό οδήγησε πολλές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Dolce & Gabanna, Coach και Valentino, να αφήσουν γούνα από τις συλλογές τους. Κάποιοι έχουν πέσει και δέρμα. Το 2021, η δανέζικη μάρκα Ganni δεσμεύτηκε να σταματήσει να χρησιμοποιεί παρθένο δέρμα αγελάδας προς όφελος των φυτικών εναλλακτικών.
Το 2019, η παγκόσμια βίγκαν αγορά γυναικείας μόδας έφτασε τα 396 δισεκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Grandview Research, οι διασημότητες έχουν παίξει μεγάλο ρόλο στην αύξηση της ζήτησης για μόδα χωρίς σκληρότητα.
«Πολλές διάσημες προσωπικότητες όπως η Pamela Anderson, ο Joaquin Phoenix, η Christy Turlington, η Alicia Silverstone και η ποπ σταρ Pink επιλέγουν vegan μοντέρνα ρούχα, τα οποία επηρεάζουν τους ανθρώπους να επιλέγουν ευσυνείδητα ρούχα χωρίς σκληρότητα», σημειώνει η Grandview Research. «Η αυξανόμενη αντίληψη μεταξύ των καταναλωτών ότι τα ζώα είναι αισθανόμενα όντα με συναισθήματα παρόμοια με τους ανθρώπους έχει συμβάλει στη μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή αυτών των προϊόντων, αυξάνοντας έτσι τη ζήτησή τους».
Όμως, ενώ πολλές διασημότητες μπορεί να φορούν vegan μόδα, όσον αφορά τα δικά τους προϊόντα, η ομορφιά και η προσωπική περιποίηση φαίνεται να είναι ο κλάδος της A-list της επιλογής. Και έχει καλό επιχειρηματικό νόημα.
Όπως και με τη μόδα, οι καταναλωτές θέλουν όλο και περισσότερο καλλυντικά χωρίς ζώα. Το 2020, η βίγκαν αγορά καλλυντικών αποτιμήθηκε σε περισσότερα από 12 δισεκατομμύρια δολάρια. Μέχρι το 2028, οι ειδικοί προβλέπουν ότι θα μπορούσε να φτάσει σχεδόν τα 25 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 2021, μια έκθεση από την Vegan Society αποκάλυψε ότι ένα τεράστιο 97 τοις εκατό των Βρετανών ήθελε περισσότερα καλλυντικά πιστοποιημένα από vegan.
Διασημότητες που έχουν λανσάρει vegan brands
Αυτές είναι μερικές διασημότητες που έχουν λανσάρει τις δικές τους vegan brands. Η συντριπτική πλειοψηφία είναι στον τομέα της ομορφιάς, αλλά μερικοί έχουν επίσης εμβαθύνει στον κόσμο των συμπληρωμάτων διατροφής, της μόδας και των αντηλιακών.
1. Αριάνα Γράντε
Η τραγουδίστρια και ηθοποιός Ariana Grande άρχισε να κυκλοφορεί προϊόντα από την vegan και cruelty-free μάρκα r.e.m ομορφιάς της το 2021 και από τότε έχει ανακοινώσει αρκετές νέες σταγόνες, συμπεριλαμβανομένων αρωμάτων. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η σειρά ομορφιάς της Grande είναι vegan. Είναι τεράστια φιλόζωη και έχει υιοθετήσει πολλά ζώα όλα αυτά τα χρόνια, μεταξύ των οποίων 10 σκυλιά και ένα γουρουνάκι. Το 2020, ανακοίνωσε επίσης το άνοιγμα ενός κέντρου διάσωσης ζώων, που ονομάζεται Orange Twins Rescue.
2. Τράβις Μπάρκερ
Ο ντράμερ Τράβις Μπάρκερ είναι χορτοφάγος από την ηλικία των 13 ετών και, μετά από μια σύντομη περίοδο κατανάλωσης κρέατος στο νοσοκομείο μετά από ένα αεροπορικό δυστύχημα, το 2008, αποφάσισε να γίνει vegan. Έχει υποστηρίξει τα vegan εστιατόρια
Το 2022, αποφάσισε να λανσάρει τη δική του σειρά περιποίησης δέρματος και ευεξίας CBD που ονομάζεται Barker Wellness. Τα προϊόντα περιλαμβάνουν τσίχλες, βούτυρο σώματος και ενυδατική κρέμα, και όλα, φυσικά, είναι vegan.
3. Χάρι Στάιλς
Το 2021, ο τραγουδιστής και ηθοποιός Χάρι Στάιλς αποκάλυψε τη δική του επωνυμία ομορφιάς, που ονομάζεται Pleasing. Τα πρώτα προϊόντα της μάρκας ήταν κυρίως βερνίκια νυχιών, αλλά τώρα προσφέρει επίσης μια ποικιλία συνθέσεων περιποίησης δέρματος, συμπεριλαμβανομένου του Everybody Oil Matte Moisture Glow και του ορού Acid Drops για μια νύχτα.
4. Κιμ Καρντάσιαν
Το 2021, η σταρ του ριάλιτι Κιμ Καρντάσιαν έκλεισε οριστικά τη σειρά ομορφιάς KKW Beauty. Στη θέση του, όμως, ήρθε η SKKN By Kim, μια συλλογή εννέα κομματιών πολυτελούς περιποίησης δέρματος, με απλά, υψηλής απόδοσης προϊόντα «σχολαστικά κατασκευασμένα», όλα σε συσκευασία εμπνευσμένη από την τρέχουσα υπογραφή της Kardashian, σιωπηλή και ουδέτερη αισθητική. Όλα είναι 100 τοις εκατό vegan.
5. Kourtney Kardashian-Barker
Δεν πρέπει να χάσει κανείς, η Kourtney Kardashian-Barker εντάχθηκε στον σύζυγό της και την αδερφή της στον vegan επιχειρηματικό κόσμο. Τον Σεπτέμβριο του 2022, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Lemme, μιας μάρκας τσίχλας για vegan συμπληρώματα. Είπε σε μια δήλωση εκείνη την εποχή: «Μετά από χρόνια αγώνα για να βρω τα σωστά συμπληρώματα, ξεκίνησα ένα ταξίδι για να δημιουργήσω προϊόντα που υποστηρίζονται από την επιστήμη που θα ανυπομονούσατε να παίρνετε κάθε μέρα». Τα προϊόντα περιλαμβάνουν το Lemme Chill, το Lemme Focus και το Lemme Matcha.
6. Ρούνεϊ Μάρα
Το 2018, η ηθοποιός Rooney Mara αποφάσισε να συνδυάσει την αγάπη της για τη μόδα και τα ζώα και λάνσαρε τη Hiraeth, μια vegan σειρά ρούχων. Σύμφωνα με τη Mara, η οποία είναι παντρεμένη με τον συνάδελφό της ηθοποιό και ακτιβιστή για vegan, Joaquin Phoenix, παρατήρησε την έλλειψη πολυτελών, υψηλής ποιότητας, vegan επιλογών δέρματος στην αγορά εκείνη την εποχή και ήθελε να καλύψει το κενό.
«Στη γρήγορη μόδα, μπορείτε να βρείτε μπότες από ψεύτικο δέρμα που είναι πραγματικά φθηνές, αλλά ενώ είναι απαλλαγμένες από σκληρότητα με την έννοια των ζώων, δεν ήξερα απαραίτητα πού φτιάχτηκαν αυτά τα πράγματα ή αν ήταν σκληρά με τους ανθρώπους. Δεν ήθελα να κάνω συμβιβασμούς σε κανένα από τα δύο, και ήθελα κομμάτια που φτιάχτηκαν για να διαρκέσουν. Οπότε προέκυψε πραγματικά από τη δική μου ανάγκη», είπε στη Vogue.
7. Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ
Η σχεδιάστρια Stella McCartney είναι γνωστή για τη δέσμευσή της στην ηθική μόδα. Η ομώνυμη σειρά ρούχων της αρνείται να δουλέψει με πολλά υλικά που προέρχονται από ζώα, όπως γούνα και δέρμα. Ωστόσο, η χρήση μεταξιού και μαλλιού σημαίνει ότι δεν είναι vegan. Ωστόσο, το 2022, η McCartney ξεκίνησε μια πολυτελή, φιλική προς το περιβάλλον, επαναγεμιζόμενη σειρά περιποίησης δέρματος, που ονομάζεται Stella by Stella McCartney. Και, αυτή τη φορά, όλα στη σειρά, η οποία περιλαμβάνει ένα καθαριστικό επαναφοράς 2 σε 1, μια κρέμα επαναφοράς και έναν ορό Alter-Care, είναι εντελώς vegan.
8. Τζένιφερ Άνιστον
Όταν σκέφτεστε την Jennifer Aniston, πιθανότατα δεν σκέφτεστε μόνο το εξαιρετικό κωμικό timing αλλά και τα υπέροχα μαλλιά. Και για όλους όσους λαχταρούσαν ποτέ την εμφάνιση της Rachel, το 2021, η Jennifer Aniston λάνσαρε το LolaVie. Η μάρκα προσφέρει πολλά απαραίτητα προϊόντα περιποίησης μαλλιών, όπως μια βρεγμένη βούρτσα, λάδι και ένα σπρέι που ξεμπερδεύει, και τίποτα δεν είναι φτιαγμένο με ζωικά συστατικά.
Όταν ανακοίνωσε για πρώτη φορά τη νέα μάρκα στο Instagram της, η Aniston έγραψε: «Είμαστε πραγματικά περήφανοι που λέμε ότι έχει κατασκευαστεί ΧΩΡΙΣ όλα τα κακά πράγματα… είμαστε χωρίς paraben, χωρίς σιλικόνη, χωρίς θειικά άλατα, χωρίς φθαλικές ενώσεις, Χωρίς γλουτένη, βίγκαν… γιατί αγαπάμε τα ζώα μας».
9. Kylie Jenner
Η μικρότερη από τις αδερφές Kardashian-Jenner, Kylie Jenner, ασχολείται επίσης με τις επιχειρήσεις vegan. Και έχει όχι μία, αλλά τρεις μάρκες vegan: Kylie Cosmetics, Kylie Skin και Kylie Baby. Η πρώτη από την τριάδα, η Kylie Cosmetics, ξεκίνησε ως μη βίγκαν επωνυμία, αλλά το 2021, η Jenner αναμόρφωσε ολόκληρη τη συλλογή. «Είμαι τόσο περήφανη που ξαναλανσάρω την Kylie Cosmetics με όλες τις νέες φόρμουλες που είναι καθαρές και vegan.
Η καινοτομία έχει φτάσει πολύ τα τελευταία χρόνια. Κατά τη δημιουργία αυτής της σειράς, ήταν τόσο σημαντικό για μένα να δεσμευτώ να χρησιμοποιήσω καθαρά συστατικά σε όλα τα επίπεδα, αλλά να μην θυσιάσω ποτέ την απόδοση», είπε σε δήλωσή της εκείνη την εποχή.
10. Σελένα Γκόμεζ
Η μάρκα Rare Beauty της τραγουδίστριας και ηθοποιού Selena Gomez προσφέρει μια μεγάλη γκάμα καλλυντικών vegan. Αλλά είναι ομορφιά με μια αποστολή. Η ψυχική υγεία είναι απίστευτα σημαντική για την Γκόμεζ και για αυτόν τον λόγο ίδρυσε επίσης το Ταμείο Σπάνιων Επιπτώσεων, το οποίο βοηθά τους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση σε πόρους ψυχικής υγείας. Το ένα τοις εκατό των πωλήσεων της Rare Beauty πηγαίνει για την υποστήριξη του ταμείου.
11. Η Ριάνα
Το 2017, η Rihanna άλλαξε τον κόσμο της ομορφιάς μέσα σε μια νύχτα όταν κυκλοφόρησε το Fenty Beauty. Για πρώτη φορά, οι πελάτες θα έχετε πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα αποχρώσεων βάσης. Τώρα, θα δυσκολευτείτε πολύ να βρείτε μια επωνυμία που να μην προσφέρει μια εκτεταμένη και περιεκτική γκάμα foundation, και αυτό οφείλεται στη μουσική εικόνα και επιχειρηματία Rihanna. Δυστυχώς, η Fenty Beauty δεν είναι 100 τοις εκατό vegan (αν και πολλά από τα προϊόντα της είναι φιλικά προς τους vegan), αλλά η αδελφή της μάρκα Fenty Skin είναι. Και οι δύο μάρκες είναι βίγκαν.
12. Billie Eilish
Η Billie Eilish είναι μια απίστευτα μουσικός βίγκαν. Είναι ειλικρινής για ζητήματα κλιματικής κρίσης και υποστηρίζει την πρωτοβουλία της μητέρας της Maggie Baird για vegan φαγητό Support And Feed.
Το τελευταίο ξεκίνησε ως ένας τρόπος υποστήριξης των vegan επιχειρήσεων και φιλανθρωπικών οργανώσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά έκτοτε επεκτάθηκε για να επικεντρωθεί στην επίλυση της πολυπλοκότητας της επισιτιστικής ανασφάλειας, της κλιματικής κρίσης και της μετάβασης σε ένα παγκόσμιο σύστημα διατροφής με βάση τα φυτά. Όπως και η μαμά της, όλα τα επιχειρηματικά εγχειρήματα της Eilish δίνουν προτεραιότητα στην ηθική. Πέρυσι, λάνσαρε ένα νέο άρωμα από κεχριμπάρι και βανίλια, το οποίο είναι, φυσικά, vegan και cruelty-free.
13. Χέιλι Μπίμπερ
Το μοντέλο Hailey Bieber είναι γνωστή για το άψογο δέρμα «γλασέ ντόνατ». Έτσι αποφάσισε να βοηθήσει τη Gen-Zers, λανσάροντας τη δική της σειρά περιποίησης δέρματος, Rhode, η οποία προσφέρει φόρμουλες για vegan υψηλής απόδοσης (και εμπνευσμένες από επιδόρπια). Υπάρχει μια θεραπεία χειλιών που ονομάζεται Vanilla Cake, για παράδειγμα, καθώς και ένας ορός gel που ονομάζεται Peptide Glazing Fluid.
14. Ναόμι Οσάκα
Η τενίστρια Naomi Osaka είναι περισσότερο γνωστή για τις επιδόσεις της στο γήπεδο, αλλά το 2021 αποφάσισε να μπει στον κόσμο της προσωπικής φροντίδας με το λανσάρισμα του KINLÒ. Η σειρά vegan και cruelty-free έχει έναν σοβαρό σκοπό: να προστατεύει τους ανθρώπους από τους κινδύνους της έκθεσης στον ήλιο, αλλά ιδιαίτερα τους έγχρωμους. «Για μένα, αυτό το έργο είναι κάτι που απαιτεί περισσότερα από το να είμαι απλώς εκπρόσωπος.
Αυτή είναι μια ανάγκη δημόσιας υγείας. Έλεγα στους ανθρώπους ότι δεν χρειάζεται να φοράω αντηλιακό — αλλά ακόμα κι αν έχεις μελανίνη, πρέπει να φροντίζεις το δέρμα σου και είμαι παθιασμένη με αυτό», είπε στο Business of Fashion την εποχή της κυκλοφορίας. .
Πηγή: https://vegnews.com
Διαβάστε επίσης...
Καρότο : Το λαχανικό όλων των εποχών
Το καρότο επιβάλλεται να αποτελεί βασικό συστατικό της διατροφής σας
ΠερισσότεραΤα οφέλη του αιθέριου ελαίου Λεβάντα για την υγεία μας!
Τα Οφέλη Της Λεβάντας Για Την Υγεία Σας
Περισσότερα