library
  
 
   
     

Σβήστε τους μαύρους κύκλους τώρα!
Σβήστε τους μαύρους κύκλους τώρα!

Σίγουρα έχει συμβεί και σε σας: να κοιταχτείτε το πρωί στον καθρέφτη και οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια να σας χαλάσουν τη διάθεση! Που μπορεί να οφείλονται, αν δεν ξενυχτήσατε; Οι ειδικοί προτείνουν τρόπους για να "ξεφορτωθούμε" τους μαύρους κύκλους και να έχουμε ένα βλέμμα λαμπερό και ξεκούραστο.

Τα ταλαιπωρημένα μάτια με τους χαρακτηριστικούς μαύρους κύκλους και τις σακούλες εκτός ότι χαλάνε την εξωτερική σας εικόνα μπορεί να είναι ένα σημάδι του οργανισμού σας ότι κάτι δε λειτουργεί σωστά! Εντοπίστε λοιπόν τη…ρίζα του προβλήματος και στη συνέχεια σβήστε τους!

Αιτίες

- Αϋπνία, κούραση και στρες

Αν είχατε μάθει να κοιμάστε 8 ώρες την ημέρα αλλά τον τελευταίο καιρό λόγω των καθημερινών υποχρεώσεων, της κούρασης και του στρες έχει αλλάξει ο τρόπος που κοιμάστε, τότε σίγουρα αυτή η αλλαγή θα φανεί στα μάτια σας! Οι μαύροι κύκλοι μπορούν να εμφανιστούν, εκτός από την έλλειψη ύπνο, και από το στρες, το οποίο μας κάνει να έχουμε ανήσυχο και όχι τόσο ξεκούραστο ύπνο.

- Κάπνισμα και κακή διατροφή

Συχνά πίσω από το πρόβλημα κρύβονται κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και καφέ και η ανθυγιεινή διατροφή. Όλα αυτά δε δίνουν στον οργανισμό μας τις απαραίτητες βιταμίνες, ενέργεια για να λειτουργήσει, αλλά αντίθετα γεμίζουν τον οργανισμό μας τοξίνες οι οποίες σαμποτάρουν την ομαλή λειτουργία του.

- Κληρονομικότητα

Οι μαύροι κύκλοι εμφανίζονται όταν η περιοχή των ματιών είναι πολύ λεπτή, με αποτέλεσμα τα τριχοειδή αγγεία να γίνονται ορατά και να προκαλούν σκιές. Πολλοί άνδρες και γυναίκες έχουν κληρονομική προδιάθεση, για αυτό παρατηρούμε αρκετές φορές μέλη της ίδιας οικογένειας να έχουν μαύρους κύκλους.

- Κατακράτηση υγρών

Συχνά οι μαύροι κύκλοι οφείλονται στο πρήξιμο, που προκαλεί η κατακράτηση υγρών. Στις γυναίκες το φαινόμενο πιθανό να είναι πιο συχνό κάποιες ημέρες του κύκλου, αλλά γενικά υπάρχουν διάφορες παθήσεις που έχουν σαν αποτέλεσμα την κατακράτηση των υγρών, όπως καρδιαγγειακές, παθήσεις του θυρεοειδούς, των νεφρών και του ήπατος κ.α.

Τι να κάνετε

10 δευτερόλεπτα

Πρησμένα μάτια; Ο καλύτερος τρόπος για να μειώσετε το πρήξιμο άμεσα είναι να πάρετε 2 παγάκια και να τα περάσετε με κυκλικές κινήσεις γύρω από την περιοχή των ματιών. Είναι αποτελεσματική μέθοδος, αφού το κρύο έχει την ικανότητα να συρρικνώνει την επιφάνεια των αιμοφόρων αγγείων, μειώνοντας έτσι τους μαύρους κύκλους και το πρήξιμο.

30 δευτερόλεπτα

Το μακιγιάζ είναι ένας καλός τρόπος για να κρύψετε τις ατέλειες στα μάτια. Τα φωτεινά κονσίλερ, για παράδειγμα, μπορούν να κρύψουν τους μαύρους κύκλους που δημιουργούνται κάτω από τα μάτια απλά αντανακλώντας το φως μακριά από τις προβληματικές περιοχές. Οι ειδικοί μακιγιέρ συμβουλεύουν ότι ο σωστός τρόπος για να τοποθετήσετε το κονσίλερ και να έχετε σίγουρο αποτέλεσμα είναι να βάλετε πολύ μικρή ποσότητα κονσίλερ (σαν κουκίδα) πάνω στο μαύρο κύκλο και μια ακόμα στην εσωτερική περιοχή του ματιού και απλώστε το ταμποναριστά. Αποφύγετε εντελώς την εξωτερική πλευρά του ματιού, γιατί μ’ αυτόν τον τρόπο τονίζετε το πόδι της χήνας!

1 λεπτό

Για να καταπολεμήσετε τις σακούλες και τους μαύρους κύκλους το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ποντάρετε σε μια κρέμα σε μορφή τζελ. Τα τζελ έχουν την ιδιότητα να δρουν πιο γρήγορα δροσίζοντας όλη την περιοχή. Επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει και απλώστε με την άκρη των δαχτύλων σας κάνοντας κυκλικές κινήσεις στην εν λόγω περιοχή. Το μασάζ βοηθά να στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή, άρα και στη βελτίωση της όψης.

10 λεπτά

Όταν έχετε ελεύθερο χρόνο ξαπλώστε αναπαυτικά στον καναπέ σας και τοποθετήστε 2 φλούδες από ωμές πατάτες στα μάτια σας. Η πατάτα περιέχει ένα ένζυμο, το οποίο μάλιστα χρησιμοποιείται σαν συστατικό σε πολλές κρέμες ματιών, που φωτίζει τα μάτια σας. Αφήστε τις φλούδες για περίπου 10 λεπτά και στη συνέχεια χτυπήστε ελαφρά την περιοχή με τα ακροδάκτυλά σας. Για πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα πάρτε το μεσημεριανό ή απογευματινό σας ύπνο με τις πατάτες στα μάτια.

Για μια ζωή

Το σημαντικό είναι να βελτιώσετε τον τρόπο ζωής σας ώστε να εξασφαλίσετε την καλή λειτουργία του οργανισμού και την υγεία σας. Φροντίστε λοιπόν, να απολαμβάνετε τουλάχιστον εφτά ώρες νυχτερινού ύπνου και να ξεκουράζεστε. Παράλληλα προσπαθήστε να βρίσκετε τρόπους να χαλαρώνεται και διώχνετε το στρες. Αποφύγετε όσο μπορείτε τις κακές συνήθειες, π.χ. το κάπνισμα και το αλκοόλ. Και κυρίως βελτιώστε τη διατροφή σας! Βάλτε στο καθημερινό σας μενού τα φρούτα και τα λαχανικά, που καθυστερούν τη γήρανση και χαρίζουν λάμψη στο δέρμα.

  Το περιοδικό
Η ομάδα
Editorial
Προηγούμενα Τεύχη
Επικοινωνία
 
ΙΟΥΛΙΟΣ 2014
ΙΟΥΛΙΟΣ 2014
ΜΑΙΟΣ 2014
ΜΑΙΟΣ 2014
 
join us at facebook